Karlovy Vary
Loď byla zakoupena z
prostředků plánovaných na GO m/s Košice a získaných jejím
odprodejem. Loď Košice, která v tomto roce dosáhla stáří 23 let,
tak byla nahrazena lodí o polovinu mladší.
Loď KARLOVY VARY
(původně Terpsichore) byla postavena japonskou loděnici IHI v
prosinci 1974. Jedná se o zástupce úspěšné série univerzálních
lodí typu FORTUNE a u předchozího majitele jezdila pod panamskou
vlajkou.
v
provozu
|
|
|
|
rozměry
|
|
od
|
|
19.05.86
|
|
délka
|
m
|
164,3
|
provoz
|
|
08.01.96
|
|
šířka
|
m
|
22,9
|
roků
|
|
9,6
|
|
ponor
|
m
|
9,9
|
|
|
|
|
|
|
|
stavba
|
|
|
|
hlavní
stroj
|
|
|
rok
|
|
1974
|
|
druh
|
|
vznětový
|
místo
|
|
Tokio
|
|
výrobce
|
|
IHI
|
země
|
|
Jap
|
|
KS
|
HP
|
8000,0
|
druh
|
|
hrom.
|
|
rychl.
|
míle/hod.
|
14,5
|
|
|
|
|
spotř.
|
tuny/den
|
25,0
|
parametry
|
|
|
|
|
|
|
tonáž
|
BRT
|
13569
|
|
poř.hodnota
|
|
|
nosnost
|
DWT
|
22623
|
|
PH
SC
|
mil.Kč
|
|
prostor
|
m3
|
30907
|
|
PH
VRCV
|
mil.Kč
|
82,5
|
.
Loď má 5 nákladových
prostorů pravoúhlého tvaru a je vybavena pěti 10titunovými
univerzálními jeřáby konstrukce IHI. Kryty nákladových prostorů
jsou systému Mac Gregor. Strojovna a nástavba je umístěna na
zádi. Nástavba je upravena pro 37 osob včetně deseti
dvoulůžkových kabin. Vzhledem k tomu, že loď byla provozována pod
levnou vlajkou, je standart vybaveni nástavby nižší, než je
obvyklé na lodích naší fIoty. Proto při příštím dokováni byl
vedle běžných dokovacích pracích kladen důraz především na
zlepšení životních a pracovních podmínek posádky.
Na doku byla provedena
rekonstrukce kuchyně s ohledem na bezpečnost práce a
hygienu, instalována umyvadla v
dalších kabinách, provedena úprava jídelny a klubovny mužstva. V
rámci běžných dokovacích prací byl obnoven antikorozní systém na
podvodní části trupu, provedeny opravy na krytech nákladových
prostorů, opravy potrubí ve strojovně i na palubě,-oprava přední
sirény, montáž palubního kompresoru a některé další
práce.
|
provozní výsledky
|
|
tuno
|
finanční výsledky
|
návratnost
|
odp.
|
rok
|
cest
|
EČ
|
MEČ
|
tuny
|
míle
|
míle
|
tržby
|
zisk
|
odpisy
|
přínos
|
%
|
roky
|
%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1986
|
7
|
207
|
15
|
126
|
31
|
340
|
16,7
|
-3,3
|
2,5
|
-0,8
|
-1,0
|
*
|
3,0
|
1987
|
9
|
353
|
0
|
172
|
52
|
720
|
19,4
|
-0,2
|
4,3
|
4,1
|
5,0
|
20,0
|
5,2
|
1988
|
8
|
311
|
26
|
158
|
55
|
814
|
18,5
|
-3,5
|
4,2
|
0,8
|
0,9
|
*
|
5,1
|
1989
|
7
|
347
|
1
|
143
|
69
|
1077
|
30,0
|
14,8
|
4,2
|
19,0
|
23,0
|
4,3
|
5,1
|
1990
|
8
|
411
|
0
|
157
|
78
|
1339
|
40,6
|
10,5
|
5,0
|
15,5
|
18,8
|
5,3
|
6,0
|
1991
|
7
|
339
|
13
|
128
|
58
|
840
|
61,9
|
18,7
|
4,3
|
23,0
|
27,9
|
3,6
|
5,2
|
1992
|
6
|
331
|
0
|
106
|
52
|
714
|
57,9
|
23,9
|
1,4
|
25,4
|
30,7
|
3,3
|
1,7
|
1993
|
6
|
393
|
25
|
120
|
65
|
1081
|
70,7
|
23,5
|
0,0
|
23,5
|
28,5
|
3,5
|
0,0
|
1994
|
6
|
302
|
17
|
106
|
62
|
855
|
51,0
|
18,1
|
0,0
|
18,1
|
21,9
|
4,6
|
0,0
|
1995
|
8
|
370
|
12
|
152
|
65
|
1240
|
45,8
|
12,9
|
0,0
|
12,9
|
15,7
|
6,4
|
0,0
|
1996
|
1
|
47
|
2
|
19
|
8
|
155
|
5,7
|
1,6
|
0,0
|
1,6
|
2,0
|
*
|
0,0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73
|
3410
|
111
|
1387
|
596
|
9175
|
418,3
|
117,2
|
25,9
|
143,1
|
15,8
|
6,3
|
2,9
|
Nasazení především na
odvoz apatitů z Murmanska i v jiných relacích, kde se
příznivě projevila její univerzálnost a vybavení překládacím
zařízením.
Kromě prvých 3 let
aktivní výsledek, nejlepší v roce 1992, návratnost velice
slušná.
Prodána liberijské firmě
Night Star přes kyperskou Delaport Navigation za 100
tis.USD:
|