1964
Uvolněn
pracovník Ústředního výboru odborového svazu pro ZV ROH lodí,
který měl sídlo v podniku a
staral se o administrativní
záležitosti lodních odborových organizací a styk
s nimi.
stav k
1.1.
|
|
|
|
za
rok
|
|
|
lodě
|
počet
|
11
|
|
přeprava
|
|
|
z
toho
|
čs.
|
4
|
|
množství
|
tis.tun
|
848,7
|
|
čín.
|
7
|
|
z
toho
|
čs
lodě
|
426,0
|
kapacita
|
|
|
|
|
čín.lodě
|
422,7
|
nosnost
|
tis.DWT
|
124,6
|
|
|
naj.lodě
|
|
tonáž
|
tis.BRT
|
82,6
|
|
dopravné
|
mil.Kčs
|
84,9
|
hodnota
|
|
|
|
z
toho
|
čs.lodě
|
37,6
|
pořiz.
|
mil.Kčs
|
229,7
|
|
|
čínské
|
47,3
|
zůst.
|
mil.Kčs
|
172,9
|
|
|
naj.lodě
|
|
|
%
|
75,3
|
|
prům.sazba
|
Kč/1
t
|
100,0
|
ZP
ČNP
|
|
|
|
výsledky
|
|
|
pořiz.
|
mil.Kčs
|
230,6
|
|
výkony
|
mil.Kč
|
85,0
|
zůst.
|
mil.Kčs
|
173,4
|
|
odpisy
|
mil.Kč
|
13,9
|
pracovníci
|
|
|
|
režie
|
mil.Kč
|
1,4
|
úhrnem
|
osob
|
620
|
|
zisk
|
mil.Kč
|
28,9
|
z
toho
|
ústředí
|
113
|
|
z
toho
|
čs.
|
17,6
|
|
námořníci
|
507
|
|
|
čín.
|
11,3
|
Výrazně vzrostly
přepravní výkony v tunách (kde se projevil celoroční provoz
rudovce Košice a kde poprvé objem přepraveného množství
v tunách na čs.lodích byl vyšší než na lodích čínských), již
méně hodnota dopravného a
hospodářský výsledek, kde poklesl zisk v DV (na 22%),
levantské i baltické relaci i z
provozu tankeru a vzrostl u lodí v kubánské relaci (na 65%) a z
provozu lodi Košice při přepravě rudy
z Brazílie.
Do provozu uvedena
čs.loď Republika II. (pro přepravu
kusového i hromadného zboží, dodatečně vybavená vlastním
překládacím zařízením - jeřáby MAN, s podélně rozdělenými jícny
nákladových prostorů, s motorem švýcarské firmy Sulzer ,
vyráběným v licenci v Polsku, postavená v polském
Štětíně)
dle
lodí
|
provozní
výsledky
|
|
tuno
|
|
finanční
výsledky
|
poř.
|
|
návratnost
|
odp.
|
loď
|
cest
|
EČ
|
MEČ
|
tuny
|
míle
|
míle
|
|
tržby
|
zisk
|
odp.
|
přínos
|
hodn.
|
|
%
|
roky
|
%
|
FU
|
5
|
343
|
20
|
30
|
45
|
181
|
|
5,1
|
1,1
|
0,9
|
1,9
|
16,0
|
|
12,1
|
8,3
|
5,5
|
LI
|
8
|
344
|
4
|
39
|
46
|
206
|
|
9,2
|
6,5
|
1,4
|
7,9
|
25,0
|
|
31,5
|
3,2
|
5,5
|
DU
|
4
|
297
|
54
|
42
|
73
|
733
|
|
5,5
|
1,1
|
1,3
|
2,3
|
22,8
|
|
10,2
|
9,8
|
5,5
|
M
I.
|
4
|
356
|
10
|
50
|
28
|
215
|
|
7,0
|
2,1
|
1,1
|
3,2
|
20,9
|
|
15,4
|
6,5
|
5,5
|
OST
|
9
|
346
|
41
|
163
|
84
|
794
|
|
6,3
|
0,7
|
1,7
|
2,4
|
30,5
|
|
7,9
|
12,6
|
5,5
|
OR
I.
|
4
|
292
|
58
|
43
|
29
|
205
|
|
4,8
|
0,2
|
1,3
|
1,5
|
22,7
|
|
6,6
|
15,2
|
5,5
|
KL
|
9
|
374
|
0
|
84
|
44
|
381
|
|
15,5
|
10,9
|
1,3
|
12,2
|
23,7
|
|
51,6
|
1,9
|
5,5
|
OK
I.
|
6
|
332
|
30
|
56
|
50
|
379
|
|
9,4
|
0,4
|
1,1
|
1,6
|
20,7
|
|
7,6
|
13,2
|
5,5
|
PI
|
11
|
294
|
47
|
37
|
36
|
74
|
|
3,9
|
1,6
|
0,6
|
2,1
|
10,3
|
|
20,6
|
4,9
|
5,5
|
JI
|
14
|
368
|
10
|
49
|
31
|
55
|
|
3,2
|
0,1
|
0,6
|
0,7
|
11,0
|
|
6,6
|
15,1
|
5,5
|
KO
I.
|
7
|
345
|
12
|
174
|
81
|
1014
|
|
8,6
|
2,3
|
1,4
|
3,8
|
26,4
|
|
14,3
|
7,0
|
5,5
|
RE
II.
|
7
|
246
|
47
|
82
|
49
|
302
|
|
6,4
|
2,0
|
1,2
|
3,2
|
28,9
|
|
11,2
|
9,0
|
4,2
|
|
88
|
3937
|
333
|
849
|
596
|
4538
|
|
84,9
|
29,1
|
13,8
|
42,9
|
259
|
|
16,6
|
6,0
|
5,3
|
Provoz již 12 lodí se
více odrazil do přepravních výkonů, než do finančního výsledku,
který vzrostl pouze o 1,6 mil.Kč, výsedky všech lodí skončily
ziskem.
dle
relací
|
|
|
|
|
|
tuno
|
|
|
prov.
|
kat.
|
relace
|
cest
|
EČ
|
MEČ
|
tuny
|
míle
|
míle
|
|
tržby
|
zisk
|
G
|
Baltik
|
17
|
367
|
|
57
|
30
|
46
|
|
3,1
|
0,1
|
G
|
DV
|
21
|
1558
|
|
192
|
218
|
1607
|
|
29,3
|
7,4
|
G
|
Kuba
|
26
|
1104
|
|
197
|
160
|
975
|
|
35,1
|
21,6
|
G
|
Levanta
|
4
|
149
|
|
20
|
15
|
32
|
|
1,5
|
0,2
|
G
|
ostatní
|
4
|
68
|
|
46
|
8
|
70
|
|
1,0
|
0,0
|
B
|
cesty
|
7
|
345
|
|
174
|
81
|
1014
|
|
8,6
|
2,9
|
T
|
tanker
|
9
|
346
|
|
163
|
84
|
794
|
|
6,3
|
1,0
|
|
|
88
|
3937
|
|
849
|
596
|
4538
|
|
84,9
|
33,2
|
Nadále trval vzestup
kubánské relace, která se na zisku podílela již 65%, naopak podíl
DV relace se dále snížil na 22%. Do celkového výsledku se již 9%
zapojila loď Košice I.
|