Vítkovice II.
První ze dvou lodí pro
přepravu hromadného substrátu stavěné pro nás v jugoslávské
loděni 3.máj v Rijece.
v
provozu
|
|
|
|
rozměry
|
|
|
od
|
|
27.10.89
|
|
délka
|
m
|
196,3
|
provoz
|
|
25.11.97
|
|
šířka
|
m
|
28,0
|
roků
|
|
8,1
|
|
ponor
|
m
|
11,2
|
|
|
|
|
|
|
|
stavba
|
|
|
|
hlavní
stroj
|
|
|
rok
|
|
1989
|
|
druh
|
|
vznětový
|
místo
|
|
Rijeka
|
|
výrobce
|
|
Sulzer
|
země
|
|
Jugo
|
|
KS
|
HP
|
9970,0
|
druh
|
|
hrom.
|
|
rychl.
|
míle/hod.
|
14,0
|
|
|
|
|
spotř.
|
tuny/den
|
27,0
|
parametry
|
|
|
|
|
|
|
tonáž
|
BRT
|
26128
|
|
poř.hodnota
|
|
|
nosnost
|
DWT
|
40908
|
|
PH
SC
|
mil.Kč
|
|
prostor
|
m3
|
51094
|
|
PH
VRCV
|
mil.Kč
|
178,9
|
Další jednotka z
nové orientace na lodě, které možno provozovat na světovém
námořním trhu.
|
provozní výsledky
|
|
tuno
|
finanční výsledky
|
návratnost
|
odp.
|
rok
|
cest
|
EČ
|
MEČ
|
tuny
|
míle
|
míle
|
tržby
|
zisk
|
odpisy
|
přínos
|
%
|
roky
|
%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1989
|
1
|
42
|
3
|
38
|
11
|
218
|
5,5
|
-0,1
|
2,3
|
2,2
|
1,2
|
82,0
|
1,3
|
1990
|
4
|
328
|
13
|
132
|
50
|
1025
|
55,9
|
5,1
|
18,0
|
23,1
|
12,9
|
7,7
|
10,1
|
1991
|
7
|
350
|
0
|
260
|
79
|
1958
|
86,5
|
38,8
|
18,6
|
57,5
|
32,1
|
3,1
|
10,4
|
1992
|
6
|
376
|
8
|
205
|
54
|
1214
|
77,3
|
23,0
|
21,1
|
44,2
|
24,7
|
4,0
|
11,8
|
1993
|
10
|
380
|
15
|
321
|
57
|
1222
|
92,7
|
47,5
|
0,0
|
47,5
|
26,6
|
3,8
|
0,0
|
1994
|
6
|
373
|
2
|
217
|
74
|
2236
|
101,7
|
61,9
|
0,0
|
61,9
|
34,6
|
2,9
|
0,0
|
1995
|
7
|
386
|
8
|
242
|
67
|
2308
|
99,4
|
83,3
|
0,0
|
83,3
|
46,6
|
2,1
|
0,0
|
1996
|
6
|
326
|
7
|
207
|
57
|
1979
|
92,2
|
15,4
|
0,0
|
15,4
|
8,6
|
11,6
|
0,0
|
1997
|
6
|
326
|
7
|
207
|
57
|
1979
|
90,8
|
35,8
|
15,3
|
51,2
|
28,6
|
3,5
|
8,6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53
|
2887
|
64
|
1829
|
507
|
14139
|
702,1
|
310,9
|
75,4
|
386,3
|
24,0
|
4,2
|
4,7
|
První půlmilionu tun
přepravila loď v roce 1992, první milion v roce 1994,
půlmiliontá míle byla ujeta v roce 1997.
Stejně jako Dunaj loď
prokázala správnost orientace na BCC, schopné konkurovat na
světovém námořním trhu. Výsledky ve všech letech aktivní, za 8
let provozu vyprodukovala loď dvojnásobek své pořizovací hodnoty
a vykázala nadprůměrně vysoké kvalitativní parametry
návratnosti.
V roce 1996 byl
převeden dceřinné společnosti COS Sun Malta, prodán holandské
společnosti Van Ommeren, kde
jezdil pod jménem Pendrecht (technické řízení ČNP
Praha).
|