Košice II.
Druhá z lodí pro
přepravu hromadného substrátu stavěné pro nás v jugoslávské
loděni 3.máj v Rijece.
v
provozu
|
|
|
|
rozměry
|
|
|
od
|
|
29.12.89
|
|
délka
|
|
|
provoz
|
|
25.11.97
|
|
šířka
|
m
|
196,3
|
roků
|
|
7,9
|
|
ponor
|
m
|
28,0
|
|
|
|
|
|
m
|
11,2
|
stavba
|
|
|
|
hlavní
stroj
|
|
|
rok
|
|
1989
|
|
druh
|
|
|
místo
|
|
Rijeka
|
|
výrobce
|
|
vznětový
|
země
|
|
Jugo
|
|
KS
|
|
Sulzer
|
druh
|
|
hrom.
|
|
rychl.
|
HP
|
9970,0
|
|
parametry
|
|
|
spotř.
|
míle/hod.
|
14,0
|
parametry
|
|
|
|
|
tuny/den
|
27,0
|
tonáž
|
BRT
|
26128
|
|
poř.hodnota
|
|
|
nosnost
|
DWT
|
40908
|
|
PH
SC
|
|
|
prostor
|
m3
|
51094
|
|
PH
VRCV
|
mil.Kč
|
175,8
|
Parametry stejné jako u
předchozí jednotky z této loděnice.
|
provozní výsledky
|
|
tuno
|
finanční výsledky
|
návratnost
|
odp.
|
rok
|
cest
|
EČ
|
MEČ
|
tuny
|
míle
|
míle
|
tržby
|
zisk
|
odpisy
|
přínos
|
%
|
roky
|
%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1990
|
6
|
290
|
28
|
211
|
57
|
1189
|
46,3
|
0,3
|
16,5
|
16,8
|
9,6
|
10,5
|
9,4
|
1991
|
7
|
388
|
4
|
242
|
66
|
1635
|
106,7
|
39,6
|
20,5
|
60,0
|
34,1
|
2,9
|
11,6
|
1992
|
6
|
372
|
9
|
226
|
79
|
1768
|
74,9
|
22,9
|
19,8
|
42,7
|
24,3
|
4,1
|
11,3
|
1993
|
8
|
341
|
14
|
300
|
54
|
1589
|
112,1
|
70,9
|
0,0
|
70,9
|
40,3
|
2,5
|
0,0
|
1994
|
8
|
382
|
2
|
283
|
61
|
1700
|
113,6
|
62,5
|
0,0
|
62,5
|
35,5
|
2,8
|
0,0
|
1995
|
9
|
340
|
15
|
325
|
82
|
2939
|
116,7
|
50,4
|
0,0
|
50,4
|
28,7
|
3,5
|
0,0
|
1996
|
10
|
381
|
16
|
361
|
91
|
3266
|
129,6
|
18,8
|
0,0
|
18,8
|
10,7
|
9,4
|
0,0
|
1997
|
7
|
295
|
11
|
252
|
63
|
2286
|
73,9
|
22,9
|
15,5
|
38,4
|
21,9
|
4,6
|
8,8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61
|
2789
|
99
|
2199
|
552
|
16372
|
773,9
|
288,3
|
72,3
|
360,6
|
25,6
|
3,9
|
5,1
|
První půlmilionu tun
přepravila loď v roce 1992, první milion v roce 1994,
stihla ještě druhý milion v roce 1997, půlmiliontá míle byla
ujeta v roce 1997.
Stejně jako ostatní BCC,
stavěné v tomto období, loď prokázala správnost orientace
plavidla, schopná konkurovat na světovém námořním trhu. Výsledky
ve všech letech aktivní, za 8 let provozu vyprodukovala loď také
dvojnásobek své pořizovací hodnoty a vykázala nadprůměrně vysoké
kvalitativní parametry návratnosti.
V roce 1996 byl
převeden dceřinné společnosti COS Mercury Malta, prodán holandské
společnosti Van Ommeren, kde
jezdil pod jménem Papendrecht (technické řízení ČNP
Praha).
|